Ben jij graag een verbindende schakel tussen de markt en onze merken? Vind jij het belangrijk om klanten te adviseren bij het optimaal inzetten van hun mediabudget? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Voor onze salesafdeling in Doetinchem zijn wij op zoek naar een:
Accountmanager, m/v (32 – 36 uur)
voor ons merk Sign Benelux
Wat ga je doen?
Als media-adviseur bewerk je de markt en adviseer je klanten bij de besteding van hun mediabudget. Je bent op zoek naar een lange termijnrelatie, waarbij je een bewuste bijdrage levert aan de realisatie van de doelstellingen van jouw klant. Naast het behouden en vergroten van bestaande klanten blijf je actief zoeken naar nieuwe relaties die je aan je merk kunt verbinden. Dit ga je doen door gebruik te maken van onze on- en offline mogelijkheden (magazines, newsletters en websites). Daarnaast help je klanten op het gebied van content marketing, webinars, events en online vindbaarheid. Kortom, je hebt een scala aan mogelijkheden waarmee je een totaaloplossing kunt bieden aan je klanten en prospects.
Wie ben jij?
Je vindt het leuk om met klanten (telefonisch/digitaal/live) contact te hebben en met hen te sparren over optimale communicatie. Daarnaast geniet je van sales en het slim/strategisch bewerken van klanten én heb je een winnaarsmentaliteit. Ben jij degene die een kick krijgt als je weer een opdracht hebt binnengehaald? Denk je altijd in mogelijkheden? Dan past deze job bij jou! Je bent creatief, proactief, resultaatgericht, overtuigend en een enthousiaste teamplayer.
Verder past dit bij jou:
- Je hebt HBO werk- en denkniveau
- Je hebt relevante marketingervaring en/of een marketingopleiding gevolgd
- Je hebt minstens 2 jaar ervaring in de verkoop (B2B)
- Je hebt ervaring met het samenstellen, verkopen en aanbieden van een mediaplan met print, social media en online middelen of bent bereid dit te leren
- Beheersing van de Engelse en/of Duitse taal is een pré
- Ervaring in online (mediasales) is een enorme pré
Wat bieden wij?
- Een ambitieuze werkomgeving in een dynamisch enthousiast team in een middelgroot mediabedrijf.
- Aanstelling in eerste instantie voor één jaar. Bij goed functioneren is een verlenging van het contract mogelijk.
- Secundaire arbeidsvoorwaarden in overeenstemming met het niveau van de functie (CAO voor het Uitgeverijbedrijf). Zoals een pensioenregeling, het opnemen van extra (onbetaalde) vakantiedagen, en de mogelijkheid om hybride te werken met daarbij een thuiswerkvergoeding.
- We bieden een marktconform salaris dat past bij je opleiding en ervaring.
- Ook kennen we een gezellige personeelsvereniging met leuke activiteiten.
- De mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen door training, cursus of opleiding.
Over Koninklijke Eisma
Koninklijke Eisma (sinds 1874) is een toonaangevende uitgever van hoogwaardige vakinformatie, educatieve media en communicatieproducten en -diensten (o.a. vaktijdschriften, websites en e-mail nieuwsbrieven, events/awards, webinars, content marketing, E-congressen en leermiddelen) in diverse business to business- en educatieve markten. Vanuit de vestigingen in Leeuwarden en Doetinchem zorgen 135 professionals en honderden freelancers voor kennis en communicatie mogelijkheden die leiden tot succesvolle resultaten van onze klanten (meer dan een half miljoen ondernemers en onderwijsinstellingen in Nederland en België).
Enthousiast?
Zie jij jezelf in deze rol?
Stuur dan je motivatie en cv naar HR functionaris Astrid van Amerongen via
Wil je eerst meer weten? Neem dan contact op met uitgever Sebastiaan Jansen via: 06 13 05 98 88